Prima pagină » Politica de livrare și retur

Politica de livrare și retur

POLITICA DE LIVRARE

Politica de livrare a produselor în format fizic (cărți)

  • Livrarea produselor se face in toată țara! Pentru comenzile mai mari de 500 de lei, livrarea este gratuită. Pentru comenzile mai mici de 500 de lei, livrarea este taxată în funcție de curierul ales.
  • Ridicare de la sediul Fundației. Pentru comenzile la care este selectată opțiunea de Ridicare de la sediul Fundației, clientul se va prezenta la adresa Centrului de Excelență Clinică, Aleea Prelungirea liliacului nr. 10, Constanța, pentru preluarea produselor.

Procesarea comenzilor se face în termen de 24-48 de ore fără livrarea aferenta comenzii. Conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Clientul care a achiziționat online produse în format fizic are dreptul de a renunța în termen de 14 zile.

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Politica de livrare a serviciilor de instruire (cursuri)

Plata aferentă serviciilor de instruire comandate prin intermediul site-ului www.fundatiabaylor.ro poate fi efectuată prin următoarele metode de plată:

ONLINE INTERNET BANKING CASH LA BANCĂ

Făcând o rezervare a serviciilor noastre de instruire, acceptați și sunteți de acord cu politicile noastre de anulare și de neprezentare ale Centrului de Excelență Clinică și de orice termeni și condiții suplimentare care se pot aplica dvs.

Serviciile de instruire care includ un modul practic cu prezență fizică pot fi reprogramate:

  • la cererea Clientului, acesta având obligația să anunțe în scris intenția de reprogramare sau anulare cu 5 zile lucrătoare înainte de data programării, la adresa pr@baylor-romania.ro,
  • din inițiativa organizatorului, Fundația Baylor Marea Neagră, atunci când nu se întrunește numărul minim de participanți prevăzut, termenul de notificare fiind cel de 24 de ore înainte de data evenimentului.

Fundația Baylor Marea Neagră oferă cursuri online sau în format hibrid (care conțin atât module online și prezență fizică, obligatorii).

Produsele Fundației care reprezintă conţinut digital nu sunt livrate pe un suport material. Beneficiarii și/sau reprezentanții legali ai acestora înțeleg acest lucru, își dau acordul expres și înțeleg că nu se rambursează sumele plătite, livrarea produselor fiind făcută cu executare integrală la momentul comunicării transmise via e-mail, la adresa înregistrată de cumpărător a linkul-ului unde se poate accesa produsul, împreună cu informațiile necesare pentru conectare (link, cod, parolă, alte informații necesare).

Datele de logare trebuie păstrate de Beneficiar în condiții de siguranță și fără a fi comunicate altor persoane, acesta fiind responsabilitatea exclusivă Beneficiarului. Fundația Baylor Marea Neagră nu este responsabilă pentru utilizarea abuzivă a datelor de logare ale unui cumpărător.

Considerăm că serviciile de instruire online oferite prin intermediul website-ului https://www.fundatiabaylor.ro/ au fost livrate și cumpărătorul a intrat în posesia acestora instant, după transmiterea pe e-mail a informațiilor necesare pentru conectare (link, cod, parolă, alte informații).

Fundația Baylor Marea Neagră nu este responsabilă pentru lipsa fondurilor necesare pentru achiziția serviciilor de pe prezentul website, din conturile Beneficiarului si nici a întârzierilor de intrare a posesie a serviciilor cauzate de acest incident. La fel ca si in cazul întârzierilor cauzate de problemele tehnice întâmpinate de către cumpărător cu dispozitivele electronice de conectare la website-ul https://www.fundatiabaylor.ro/ sau conexiunea la internet a acestora.

De asemenea, Fundația Baylor Marea Neagră nu este responsabilă pentru decizia cumpărătorului de a nu accesa conținutul devenit disponibil în cadrul website-ului https://www.fundatiabaylor.ro , imediat după achitarea serviciilor și transmiterea informațiilor necesare pentru conectare (link, cod, parolă, alte informații necesare).

Fundația Baylor Marea Neagră nu este responsabilă pentru întârzierile de livrare a serviciilor prezentate pe website-ul https://www.fundatiabaylor.ro/ cauzate de înregistrarea cu greșeli a datelor de contact (adresă de e-mail, număr de telefon, nume) ori de pierderea datelor de logare de către cumpărător, acesta fiind responsabil de păstrarea si memorarea lor in bune condiții.

 

POLITICA DE RETUR

Puteți achiziționa manuale și cursuri.

Obiectele fizice comandate – manuale, intră în categoria tipărituri. Produsele se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul are dreptul de a ne notifica în scris cu privire la renunțarea de a cumpăra produsul, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunța la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului.

Vânzătorul va înapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil, maximum 30 de zile de la data recepționării produsului la sediu. Suma înapoiata, cat si condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Costul de transport al curierului in cazul returului produsului/produselor va fi suportat in totalitate de client.

Excepții:

Sumele returnate pot include si plata transportului, daca produsul prezinta defecte sau urme de uzura care nu au intervenit din vina cumpărătorului.

Produsul/produsele pot fi returnate doar prin curier rapid. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care acestea au fost expediate.

Suma va fi returnata după cum urmează:

  • pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru comenzile achitate cu ordin de plată/ramburs/Card bancar-> prin virament bancar;
  • pentru comenzile achitate ramburs prin curier ->prin restituire in contul specificat de către cumpărător

În urma comenzii efectuate pe site, email-ul trimis este generat automat și nu reprezintă confirmarea că produsele cerute sunt pe stoc. Acest mail este informativ și nu creează obligații contractuale.

Clientul va fi contactat în cel mai scurt timp de un reprezentant al Fundației pentru a i se confirma, după caz, stocul sau disponibilitatea locului și pentru a stabili detalii referitoare la finalizarea comenzii.

Variante de livrare

Prin curier rapid în România: livrarea se face în maxim 48 de ore de la înregistrarea plătii, pentru orice produs fizic aflat în oferta Fundației Baylor Marea Neagră. Această variantă de livrare este oferită prin serviciul de curierat Urgent Cargus sau GLS. Costurile de livrare sunt suportate de către cumpărător și vor fi evidențiate în factura emisă alături de produsele comandate.

Ne rezervăm dreptul de a mări timpul de livrare în condiții speciale, caz în care clientul va fi anunțat din timp.

In cazul Returului în 30 de zile, costul de transport nu se returnează.