Echipa Fundaţiei Baylor Marea Neagră s-a instruit, timp de trei zile, cu un trainer american.
Angajaţii Fundaţiei au participat la sesiuni de formare susţinute de Terrie Walsh, consultant în domeniul dezvoltării organizaţionale la Texas Children`s Hospital.
Cursul „Cum să apreciem diferenţele” a avut ca scop instruirea echipei pentru a deprinde cunoştinţe şi abilităţi pentru obţinerea succesului şi a relaţiilor profesionale trainice. Am aflat ce abilităţi trebuie să dezvoltăm pentru a contribui la îmbunătăţirea echipei. Sau cum să facem pentru a atinge potenţialul maxim atunci când lucrăm la un proiect. Mai mult, am învăţat principiile de bază în comunicare pentru a construi, a repara şi a susţine relaţiile interumane.
„Este important ca membrii unei echipe să-şi recunoască punctele forte, dar şi pe ale celorlalţi, pentru a crea un colectiv puternic. De asemenea, este bine să conștientizeze că sunt indivizi diferiţi şi că succesul muncii lor vine din cunoștințele acumulate de-a lungul timpului, din ideile şi din experiența lor”, a explicat Terrie Walsh.
O echipă puternică este formată din oameni diferiți, cu pasiuni variate și cu motivații care diferă de la o persoană la alta. Iar noi am învățat să ne folosim abilitățile și stilurile pentru a avea rezultate mai bune. Am înțeles că puterea unei echipe vine din opinii diverse și că o bună comunicare este cheia succesului, atât în plan profesional, cât și în plan personal.
Terrie Walsh a fost însoţită şi ajutată pe parcursul instruirii de Taylor Napier-Earle, Global Health Project Manager la Texas Children`s Hospital.