Banii au fost stânși în cadrul campaniei “Luna inimilor deschise”, care s-a desfășurat timp de trei luni, cu începere din luna mai. În această perioadă clienții au putut dona o parte din restul primit la casa de marcat, după ce și-au achitat cumpărăturile. Astfel, s-au strâns 16.661,48 lei, la care cora City Park a adăugat o donație în valoare de 12.500 de lei, toți acești bani fiind deja virați în contul Fundației Baylor.
“In primul rand multumesc tuturor clientilor nostri pentru donatii si pentru faptul ca au crezul in proiectul nostru demarat impreuna cu Fundatia Baylor in al doilea an de colaborare sperand ca vom aduce mult mai multe zambete pe fetele copiilor, cat si ale parintilor. Doar impreuna putem aduce lucrurile pe fagasul cel bun si poate ca de astfel de campanii are nevoie orasul Constanta pentru ca am demonstrat ca se poate” – a declarat doamna Daniela Andrei in numele cora City Park.
“Colegii medici sau asistente medicale îmi aduc mereu la cunoștință situații disperate și urgente ale nou-născuților sau ale tinerelor lor mame care se află în supravegherea Centrului de Excelență Baylor. De multe ori i-am auzit spunând ar trebui să facem această analiză, ne trebuie acest medicament, dar sunt foarte scumpe. Donația primită prin “Luna inimilor deschise” ne ajută să nu mai stăm pe gânduri atunci când se cere o acțiune medicală urgentă. Sunt extrem de recunoscătoare echipei cora City Park pentru că ne este partener pentru al doilea an consecutiv” – a declarat Ana-Maria Schweitzer, director executiv al fundației.
“Luna inimilor deschise” este o campanie care se desfășoară din 2005 în toate magazinele cora din Romania, care își aleg o organizație umanitară parteneră. Fundația Baylor este pentru al doilea an beneficiara acestei campanii.