„Heineken pentru Comunitati” a ales sa sustina un nou proiect Baylor

Fundatia Baylor a reusit din nou! Reprezentantii Heineken Romania, in parteneriat cu Asociatia CSR Nest, au dezvoltat un program de responsabilitate sociala numit „Heineken pentru Comunitati”. In cadrul programului dedicat sustinerii si dezvoltarii comunitatii locale din orasul Constanta au fost depuse 11 proiecte ale organizatiilor nonguvernamentale si ale institutiilor publice din municipiu. In urma evaluarii acestora, juriul programului a desemnat cele doua organizatii nonguvernamentale castigatoare: Fundatia Baylor Marea-Neagra (cu cel mai pare punctaj) si Fundatia „Fantasio” Constanta.

„Este de apreciat ca proiectele au acoperit o gama foarte larga de activitati destinate comunitatii: reciclare, meeting de sensibilizare pe anumite teme si reintegrare sociala”, a declarat presedintele Asociatiei CSR Nest, Sergiu Sebesi. Proiectele castigatoare in orasul Constanta vor primi o finantare in valoare de 63.000 lei fiecare. Suma obtinuta va fi destinata implementarii programului, conform calendarului stabilit de finantator.

In cadrul proiectului „Test Kool-t: cultura testarii pentru boli infectioase pentru tinerii si adultii din orasul Constanta”, Fundatia Baylor Marea-Neagra isi propune sa faciliteze accesul la testare eliminand obstacolele existente atunci cand e vorba de programul clasic, fix de testare: program, transport, etc. Laboratorul mobil Baylor se va deplasa in puncte cheie ale orasului, unde, oricine este interesat, se va putea testa repid, gratis si confidential pentru HIV si virusurile hepatitice B si C. Astfel, constantenii vor avea acces la informatii despre starea lor de sanatate, sa isi evalueze stilul de viata si sa ia decizii informate si responsabile pentru viitorul lor.

Share

Articole similare