Campania “Avem nevoie de lapte” premiată la Gala “Acționăm Responsabil”

Fundația Baylor Marea Neagră a primit, în cadrul Galei Acționăm Responsabil” un premiu la categoria “Cea mai inovatoare organizaţie membră a Reţelei Sociale din regiunea Sud-Est”, pentru campania “Am nevoie de lapte”. Deșfășurat pe 5 decembrie la București evenimentul a reunit aproximativ 250 de profesioniști, experți și lideri din domeniul responsabilității sociale. La această gală au fost acordate peste 100 de premii pentru rezultatele obținute în ultimii trei ani de către cele mai active și mai inovatoare organizații din întreaga țară.

Campania “Am nevoie de lapte” a fost demarată de Fundația Baylor în august 2012 și avea drept scop sprijinirea copiilor născuți din mame seropozitive, copii care nu puteau fi alăptați la sân deoarece prin laptele matern se poate transmite infecția cu HIV. Fundația avea deja un program psihosocial pentru sprijinul acestor micuți oferindu-le gratuit laptele praf de care aveau nevoie. În luna august însă, din cauza schimbării cadrului legal, donația internațională de lapte nu putea trece vama astfel încât să ajungă la timp în țară. Astfel, pentru a acoperi necesarul celor 59 de bebeluși cu vârste de până la doi ani, proveniți din familiile tinerilor infectați HIV, erau necesari 200.000 lei, contravaloarea a 5000 de cutii de lapte praf. Campania de strângere de fonduri a avut un real succes, în doar șase luni colectându-se banii necesari.

Așa cum declara Monica Neacșu, Coordonator mobilizare resurse în cadrul Fundației Baylor: „Acest premiu reprezintă o recunoaștere a importanței cauzei pentru care ne străduim: stoparea transmiterii infecției cu HIV de la mamă la făt. Mulțumim fiecărui om care s-a implicat pentru a ne ajuta să dăm copiilor toate șansele de a învinge HIV și a se bucura de o viață lungă și sănătoasă.”

Share

Articole similare