Sunteţi beneficiar Baylor? Apelaţi numărul 0241 691 730!
Toţi pacienţii noştri pot intra în legătură telefonică cu specialiştii din echipa Fundaţiei Baylor, cadre medicale, psihologi şi asistenţi sociali la numărul 0241 691 730.
Începând cu 27 martie, devin active serviciile de telemedicină şi teleconsiliere ale Fundaţiei Baylor Marea Neagră!
Serviciul nou înfiinţat deserveşte atât persoanele care trăiesc cu sau sunt afectate de HIV cât şi pe cele cu hepatită care au solicitat servicii de îngrijire pe termen lung la Baylor.
Ana-Maria Schweitzer, director executiv la Fundaţia Baylor Marea Neagră a declarat:
„Telemedicina şi teleconsilierea psihologică sunt de astăzi la îndemâna angajaţilor Baylor. În felul acesta, nu ne abandonăm pacienţii. A fost o prioritate să implementăm rapid modalităţi moderne de comunicare cu pacienţii şi le suntem extrem de recunoscători partenerilor noştri de la Devronium şi Intersat. Sunt vremuri când diverşii furnizori de bunuri şi servicii pot cere sume mai mari decât de obicei clienţilor lor, care au nevoi urgente. Este important pentru noi să avem parteneri etici şi sensibili la nevoile comunităţii.”
Serviciile la distanţă, soluţie pentru siguranţa personalului şi a pacienţilor
Telemedicina şi teleconsilierea au devenit mai mult decât o alternativă viabilă în condiţiile în care consultaţia faţă în faţă nu este posibilă. Pandemia de coronavirus ne-a obligat, mai repede decât era planificat, să adăugăm şi această componentă serviciilor noastre.
Metoda folosită de Baylor este compatibilă cu o consultaţie şi cu emiterea recomandărilor medicale sau psihologice asociate. Iată ce spun colegii noştri:
Mihaela Bogdan, director proiecte: „Acesta este un început încurajator. Soluţia ne permite să ne adaptăm rapid situaţiei sanitare cu grad ridicat de risc nu doar pentru persoanele cu boli cronice care au solicitat servicii la Baylor, ci pentru populaţie în general. Vom evalua în continuare potenţialul de dezvoltare al serviciilor medicale şi psihosociale la distanţă şi, în măsura în care vom considera că soluţiile tehnice şi financiare vor contribui la îmbunătăţirea serviciilor de îngrijire pe termen lung, le vom adopta. Reacția pacienților cu care am comunicat în ultima săptămână, ne-a încurajat să optăm pentru soluții tehnice moderne și ne-a arătat că ei sunt mai pregătiți decât ne așteptam pentru comunicarea la distanță ”
Cristina Bagaiof, asistent medical generalist: „Cea mai mare îngrijorare este aceea că pacienţii care nu sunt consideraţi cazuri urgente nu au, în contextul pandemiei de coronavirus, acces la serviciile atât de necesare lor. Platforma ne oferă posibilitatea rapidă de a controla şi de a reduce riscul apariţiei unor complicaţii, al bolilor asociate, şi de a-i încuraja să rămână în continuare aderenţi la terapiile medicamentoase prescrise.”
Alexandra Androne, psiholog clinician: „Anxietatea şi depresia sunt, în general, mai ridicate la pacienţii cu boli cronice. Cunoaştem acest lucru şi o mare parte din intervenţiile noastre se concentrează în mod curent pe determinarea indicatorilor depresiei şi pe sprijin ţintit pentru recuperare. Era foarte frustrant pentru noi să nu putem monitoriza efectele pe care pandemia de coronavirus şi măsurile de izolare le au asupra beneficiarilor. Acum, sesiunile de consiliere se reiau şi vom putea, cu un minim efort de adaptare la noua modalitate de lucru, să fim alături de fiecare pacient, pentru ca starea generală de sănătate şi de echilibru psihic să nu se altereze.”